偶然聽到一首基督徒的歌,一開始還沒有什麼感覺,但是越聽越上癮,後來一查才發現這首歌是Tim Hughes唱的Living for your glory,中文如果照翻應該是「為主的榮耀而活」,這首歌旋律很棒,而歌詞也很動人,這幾天我反覆聽這首歌,心裡都有滿滿的平靜與喜樂,願主愛充滿我們。



Living for Your Glory 為主的榮耀而活
  
What good is it to gain the whole world
But lose your soul?
What good is it to make a sweet sound
But remain proud?
In view of God's mercy, I offer my all

若贏得了全世界,卻失去你的靈魂,又有甚麼好的呢? 
若發出甘甜的聲音,但是還是驕傲不已,那又有甚麼好稱頌的呢?
看到主的慈愛,我奉獻我的全部。  
 
And take my life, let it be everything, all of me
Here I am, use me for Your glory
In everything I say and do, let my life honor You
Here I am living for Your glory

副歌:
拿走我的生命,讓他成為一切,我的所有
我就在這裡,讓我服侍你恩典
我所說的及所做的一切,讓我的生命來榮耀你
我就在這裡,為了你的榮耀而活  
 
The road I'm on that leads nowhere without You
And the life I live that finds meaning and surrender
In view of God's mercy, I offer my all

Seeking first the Kingdom
Seeking first the Kingdom
Of my Lord

arrow
arrow

    克勞蒂亞油膩膩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()